

Si compres una capa de correfoc i vols que te l'entregui amb una flama ben xula, aquest és el teu producte. La flama és del mateix teixit que la capa (100% cotó) i estarà cosida a la part posterior de la capa.
Alçada de la flama aproximadament 40cm (depèn de la talla de la capa).
Perquè et pugui entregar l'aplicació de flama necessites comprar la capa de diable per corrrefoc o la capa de diable folrada
Descompte per quantitat
Quantitat | Descompte | Estalvieu |
---|---|---|
3 | 10% | Fins a un 3,60 € |
5 | 20% | Fins a un 12,00 € |
Atenció! A més de la capa, les recomanacions generals d'indumentària per participar en un correfoc són: roba de cotó amb màniga llarga i coll tancat, pantalons llargs, sabates esportives de pell, un mocador pel fum i protegir-se els ulls. També és important allunyar de les primeres files els nens petits.
Aquesta capa no pretén ser utilitzada per portar foc per tant no té un tractament ignífug.
També tens la opció de la capa de diable amb doble teixit
Especificacions
- Composició
- 100% Cotó
- Cura i manteniment
- Al ser colors intenssos s'aconsella rentar separadament i a màx 30 graus
- Disseny i fabricació
- Dissenyat i fabricat artesanalment a Barcelona per Annita Rodonita. Producte d'alta qualitat.
- Enviament
- Les comandes fetes fins les 13h arriben al destinatari al cap d'un, màxim dos dies laborables. Preu: 5,95€ (gratuït a partir de 60€).
- Canvi o devolució
- Dret a canvi o devolució de 30 dies. Import del transport a càrrec del client.